Publications

Sensory versus cognitive components in harmonic priming
The effect of discordant sensory information in graphic production: Two distinct subject groups
Implicit learning in children and adolescents with mental retardation
Les activités de dessin chez l’enfant : un accès à l’étude de ses représentations mentales
Les activités graphiques d’enfants et d’adolescents présentant un retard mental : Etude du respect d’une règle synatxique
Rôle de la complexité et de l’orientation d’une figure géomètrique sur l’application des règles de production graphique chez l’enfant et l’adulte
Tonal pitch space
More about the musical expertise of musically untrained listeners
Travelling through Lerdahl’s Tonal Pitch Space theory: A psychological perspective
Normes de concrétude, de valeur d’imagerie, de fréquence subjective et de valence émotionnelle pour 866 mots
A new set of 299 pictures for psycholinguistic studies: French norms for name agreement, image agreement, conceptual familiarity, visual complexity, image variability, age of acquisition, and naming latencies
Objective age-of-acquisition (AoA) norms for a set of 230 object names in French: Relationships with psycholinguistic variables, the English data from Morrison et al. (1997), and naming latencies